|
- Winoxish -
atryl 2004.08.24. 18:31
Hogy is kezdődött? Mi van most? Olvasd el!
Szóval mis is lenne az a Winoxish? Nos ezek vagyunk mi, pár ember, egy nagy ügy érdekében összeállt. És mi ez a nagy ügy? Hogy elkészítsük álmainkat, valahova elhelyezhessük ötleteinket és kitalált szereplőinket. A játék, még atryl fejéből pattant ki, anno jópár éve, de akkor még csak egy franciakockás füzetbe, vagy lapokra rajzolgatott oldalnézetes "játék" volt, hogy úgy mondjam platformjáték, csak éppen itt az effektek és a játékmenet arra volt bízva, aki a papír előtt ült. Nos igen, itt tűntek fel a karakterek és fajok első jelei, a Vasoc-ok, brutális állatok aknavetőkkel, Dina, a fürge béka-szerű lény, Ed, aki a mostani Deronokra hasonlít. Nos első ránézésre nagyon gagyi volt a stuff, hát igen. Minden kezdet nehéz. A karakterek rengeteg fejlődésen mentek át, talán már nem is hasonlítanak elődeikre, de tulajdonságaikat megtartották. Itt jött az ötlet: Mi lenne ha megcsinálnánk számítógépre ezt? Hmmm... Szép-szép, de hogyan? A problémát kiküszöbölte, hogy volt ismerős programozó, aki Ctrl kedves testvérkéje. atryl már régebb óta rajzolt, vállalta a grafikát. It jött a lépés: Akkoriban kezdtek elhalni a platformjátékok, s mivel ez így, 2D-ben elég ótvar lenne, átalakítottuk, hogy egy TPS-t kapjunk, ekkor a világ és a fajok már nagyon hasonlítottak a mostani verzióra. Így utólag nézve nem is rossz az ötletváltás, hisz nézzük csak meg a Duke Nukem: Manhattan project c. játékot... Nos ugye a TPS verziónál vagyunk. Jött az újabb ötlet: Ha már ennyi dolog van hozzá, mi lenne, ha a többi fajjal is (nem csak egy karakterrel lineális történetben) lehetne tolni? Addig lett csűrve-csavarva a dolog, amíg kijött belőle, hogy legyen RTS! Már csak a logikai játék verzió nem volt még, lehet az lesz belőle :D. Szóval itt tartunk, ha minden jól megy, akkor egy sci-fi/fantasy 3D-s RTS játékról beszélhetünk, kívánjon mindenki kéz és lábtörést a gémhez. köszi szépen előre is.
| |